Az ImpressTV felvásárolta a Gravity R&D média ajánló üzletágát

A televíziós tartalomajánlások egyik vezető szakértője, az ImpressTV felvásárolta a magyar Gravity R&D média-ajánlórendszer üzletágát. A Gravity R&D a továbbiakban az online ajánlórendszerek területén, internetes vállalkozások számára folytatja tevékenységét.

Az ImpressTV felvásárolta az ajánlórendszeres szolgáltatások területén regionális piacvezető magyar Gravity R&D média üzletágát. Az ImpressTV egy magyarországi szakemberekkel működő, nemzetközi menedzsmenti háttérrel rendelkező ajánlórendszer-fejlesztő cég, mely számos ismert vállalatot szolgál ki különböző telekommunikációs és szórakoztatóipari platformokon.

Az ImpressTV vezetői, Andy Brown (a BT Rich Media korábbi vezérigazgatója) és Mark Anderson (korábban az Altech Multimedia Solutions & Services üzletágának vezérigazgatója) a következőképpen indokolták az üzletszerzést:

"Már az akvizíciót megelőzően nagyon sikeres üzleti kapcsolatot ápoltunk a Gravity R&D-vel. Az egyik leginnovatívabb technikai csapatot sikerült megszereznünk az ajánlórendszer technológiák terén, melynek tagjai behatóan ismerik a telekommunikációs szektor változó igényeit" - mondta el Mark Anderson.

Az ImpressTV ajánlórendszere valós idejű, személyre szabott film- és televíziós tartalomajánlásokat ad a nézőknek a korábbi fogyasztási szokásaik alapján, valamint értékes elemzéseket kínál a telekommunikációs cégeknek, tartalomszolgáltatóknak az üzleti döntéshozatal és bevételnövelés szempontjából. A vállalat többek között a Magyar Telekom, az amerikai CenturyLink, a kanadai SaskTel és az orosz Ivi.ru számára is nyújt ajánlószolgáltatást, így segítve az említett cégeket a fogyasztóik ízlésének mélyebb megismerésében és kiszolgálásában.

Az üzletági felvásárlás után a globális ügyfélkörrel rendelkező Gravity R&D többek között az online kiskereskedelem, az internetes piacterek és apróhirdetési vállalkozások, társkereső és utazási oldalak, valamint online hirdetési hálózatok számára kínál megoldásokat.


 
 
CC BY NC SA