PepsiCo10 – idén Európában is

A 2010-es induló év sikere után idén Európára kiterjesztve indul a Pepsi inkubátor programja, a PepsiCo10, amelynek keretében olyan induló vállalkozásokat segítenek, amelyek technológiai és kommunikációs megoldásai érdekesek lehetnek a vállalat szempontjából is.

Az üdítőital-gyártó idén is tíz innovatív újdonságot fog felkarolni, amelyek lehetőséget kapnak a vállalattal való együttműködésre. A program azért jött létre, hogy felfedezze és támogassa azokat az innovatív technológiai vállalatokat, amelyek ötletei és megoldásai üzleti szempontból értékesek lehetnek a vállalat számára.

“Végső soron a célunk az, hogy olyan megoldásoldásokat találjunk, amelyek számunkra is hasznosak lehetnek, hosszú távú stratégiánk részévé válhatnak és számunkra is egyedi fejlesztésekre adhatnak lehetőséget” – mondta Seth Kaufman, a Pepsi média-stratégiai igazgatója.

Az előválogatást követően 40 jelentkezőnek lesz lehetősége videó prezentációban bemutatnia termékét vagy szolgáltatását a Pepsi, a Walkers, a Tropicana és a Quaker márkák képviselői, valamint az OMD és a Highland Capital Partners képviselői előtt. A pályázók ötleteit és megoldásait annak alapján értékelik majd, hogy melyik mennyire és milyen módon képes egyes márkáik erősítésére. A tíz nyertes pályázat nem csak 10000 Font díjazásban részesül, de lehetőséget kap a Pepsi mellett az iparág meghatározó szereplőivel való együttműködésre.

Idén a cég öt meghatározott témakörben keres ígéretes vállalkozásokat: ezek a közösségi média és közösségi marketing, a mobilmarketing, a digitális videózás, oktatási és játékplatformok, valamint a helymeghatározáson alapuló szolgáltatások – olvasható a PepsiCo10 honlapján.

Jelentkezni 2011. július 15-ig lehet a cég weboldalán.


 
 
CC BY NC SA