150 milliós befektetés segíti a Barion nemzetközi terjeszkedését

150 milliós befektetés segíti a Barion nemzetközi terjeszkedését

Hazai angyalbefektetőktől vont be 150 milliós befektetést az egyik leggyorsabban fejlődő magyar fintech cég, a Barion. Radikális üzleti modelljének köszönhetően másfél év alatt 1800 kereskedő vezette be, és már 400 ezer vásárló használta a szolgáltatást.

Második körben hazai angyalbefektetőktől vont be 150 millió forint nagyságrendű befektetést az egyik leggyorsabban fejlődő magyar pénzügyi-technológiai (fintech) cég, a Barion. A tranzakció keretében az alapítók kivásárolták előző befektetőjüket, a Primus Capital-t, így 83%-os tulajdonrészt szereztek a cégben. A befektetés célja, hogy a Barion növelni tudja külföldi jelenlétét, mivel forgalmának 5%-át már jelenleg is külföldi partnerei adják.Tovább »

Bemutatkoztak a Studio 1 eddig ismeretlen magánbefektetői

Bemutatkoztak a Studio 1 eddig ismeretlen magánbefektetői

Nyilvánossá vált a nemrég indult Studio 1 mögött álló hazai magánbefektetők névsora. A befektetők közt olzan nevek szerepelnek mint Oszkó Péter, Véh Balázs, Freész József. A startup-stúdió csaknem 80 millió forintos befektetési alappal indult útjára.

Az áprilisban indult Studio 1 csaknem 80 millió forintos befektetési alappal kezdte meg működését, amelynek eddig ismeretlen magánbefektetői közt olyan nevek szerepelnek mint Oszkó Péter, a Power Angels angyalbefektető képviseletében, Véh Balázs, magánbefektető, Freész József vállalkozó.Tovább »

Ausztriában terjeszkedik a Tickething, a belépőjegyek piactere

Ausztriában terjeszkedik a Tickething, a belépőjegyek piactere

Egy évvel indulása után terjeszkedésbe kezdett a belépőjegyek adás-vételére piacteret kínáló Tickething. Első lépéseként Ausztriában indították el szolgáltatásukat. A cél a folyamatos bővülés, világszinten hatalmas piacot jelent a jegyek újraértékesítése.

A 2016 márciusában indult Tickething hazánkban elsőként hozott létre olyan online piacteret, amelyen bárki biztonságos keretek között értékesítheti feleslegessé vált koncert-, fesztivál-, színház-, vagy éppen sporteseményre szóló belépőjét. A szolgáltatás több mint tízezer regisztrált felhasználóval büszkélkedhet Magyarországon, amely a nyári fesztiválszezonban pedig várhatóan tovább fog nőni. Tovább »

A közösségi gazdaságot képviseli a magyar Sharing Economy Szövetség

A közösségi gazdaságot képviseli a magyar Sharing Economy Szövetség

Egyre többet hallani egy teljesen új vállalkozási modellről, a sharing economy, magyarul közösségi gazdaságról. Mivel az új üzleti modell számos szabályozási kérdést vet fel, hat piaci szereplő részvételével megalakult a magyar Sharing Economy Szövetség.

Az Uber, Airbnb vagy Waze neve szinte mindenkinek ismerősen cseng, de azt kevesebben tudják, hogy hazánkban is tucatnyi hasonló elven működő céget indítottak már. A frissen alapított magyar Sharing Economy Szövetség fő célja lehetővé tenni, hogy a közösségi gazdaság szereplői jogszerűen és kiszámítható szabályok szerint tudjanak működni.Tovább »

Százezer új munkahelyet teremthetne az európai digitális piac

Százezer új munkahelyet teremthetne az európai digitális piac

Az induló technikai vállalkozások Ázsiába és Amerikába mennek, Európa lemaradni látszik a digitális fejlődésben - hívja fel a figyelmet a Roland Berger legutóbbi tanulmánya. Az országoknak most kell cselekedniük, hogy megvédjék gazdaságaikat a lemaradástól.

A digitális átalakulás megváltoztatja a fogyasztói szokásokat, az üzleti modelleket, a piacok működését. Ezeket a lehetőségeket viszont a különböző országok más-más módon használják ki. Ebben a versenyben Ázsia és Amerika nagyságrendekkel, de nem behozhatatlanul megelőzte Európát. A Roland Berger szakértői szerint a lehetőségek megfelelő kihasználásával az európai digitális piac éves szinten 415 milliárd euró bruttó hazai termelésnövekedést könyvelhetne el, és több mint százezer új munkalehetőséget teremthetne.Tovább »


 
 
CC BY NC SA