A Kupon Világ az elmúlt évben 41%-os átlagos havi növekedést mutatott, amelynek köszönhetően a cég év végére már a magyarországi kupon piac 40%-át tudhatta magáénak, amivel egyben piacvezető is lett.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy 2010-es őszi indulásunkat követően ilyen rövid idő alatt sikerült piacvezetővé válnunk. Ez azt mutatja, hogy a modell, amelyet felépítettünk, működik. Olyan ajánlatokat dolgoztunk ki, amelyek mind a partnereinknek, mind a vásárlóknak előnyösek. Különösen büszkék vagyunk elégedett vásárlóink magas arányára” - mondta Shehryar Piracha, a Kupon Világ alapítója és ügyvezető igazgatója.
A vállalat 2011-ben összesen 289.473 kupont adott el, honlapját 2,8 millió egyedi látogató kereste fel. A cég napi e-mail-es ajánlatát közel 900.000 vásárló kapja meg. A Kupon Világ a tavalyi évben a kuponokkal összesen több, mint 1,5 milliárd Ft-t spórolt meg vásárlóinak, ez a szám mostanáig 3,8 milliárd Ft-ra nőtt. Talán nem véletlen, hogy a Kupon Világ vásárlói körében végzett kutatás szerint a vásárlók 98%-a elégedett, nagyon elégedett vagy maximálisan elégedett a tapasztalt szolgáltatással a cég 2012. márciussi, 1200 fő megkérdezésével készült felmérése szerint.
2011-ben a partnercégekkel történő üzletkötések legnagyobb arányban (17%) a szépségipar területén történtek, ezt követte a termékek/e-kereskedelem kategóriája 16%-kal, az utazás 14%-kal, a wellness pedig 12%-kal. A bevételi megoszlás ettől eltérően alakult: az utazásból származott az összbevétel 42%-ka, ezt követte az egészség/gyógyászat terület 18%-kal, a szépségipar, valamint a termékek/e-kereskedelem kategóriája 8-8%-kal.
A Kupon Világ 2012-ben is folytatja növekedését: a májusi hónap bevétele minden korábbi hónap eredményét felülmúlta. A múlt hónapban összesen több, mint 244 millió Ft bevételt ért el a vállalat, amely a tavalyi év legjobb hónapját közel 19 %-kal, a tavalyi év májusi hónapját pedig 120%-kal múlta felül. A 2012-es évet is figyelembe véve a cég indulásától kezdve átlagosan havi 56,5%-kal növekedett.