Fiatal magyar csapat kapott lehetőséget, hogy a mobil játékokra szakosodott accelerator programban bizonyítson. Az észt GameFounders a szakma legjobbjait kérte fel a beválasztott 10 csapat mentorálására. A magyar ThinkInvisible négy alapítója utazik szeptember 2-án Észtországba, hogy bemutassák a ThinkInvisible-t, az optikai illúzión alapuló képrejtvényeket.
A ThinkInvisible két termékének mobil alkalmazását fejleszti tovább a szakemberek segítségével. A statikus designokra alapozva egy már elkészült terméket, a ThinkInvisible - The Game-t, illetve egy szótanuló mobil applikációt, a LearnInvisiblet prezentálják, majd ezeken dolgoznak mentoraik segítségével a Skype bázisának tőszomszédságában.
„Azzal a céllal vágunk neki a Baltikum meghódításának, hogy létrehozzuk azt az applikációt, amit egy kezdő nyelvtanuló elsőként tölt le, hogy segítségével elsajátítsa a választott idegen nyelvet. A LearnInvisible egyszerre lesz hatékony és szórakoztató eszköz a tanulásra. Nem a GameFounders volt az egyetlen program ahová elküldtük a jelentkezésünket, de végig azért szorítottunk, hogy ide kerüljön a projekt. A kizárólag játékokra specializálódott accelerator-ben való részvétel arra ösztönöz minket, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki az ötletünkből.” – árulta el Bodor Adri, a csapat kreatív producere.
A ThinkInvisible optikai illúzió, minimalista design, játék. E három összetevő segítségével a popkultúra milliószor látott ikonjai, figurái új köntösben tűnnek fel. A statikus designok önmagukban képrejtvényként működnek, kiválóan alkalmasak, hogy a “láttam már valahol”, “itt van a nyelvemen” érzést előidézzék az emberben. Az első ThinkInvisible képek 2012 márciusában születtek. Alapjuk a Kanizsai illúzióként emlegetett eljárás, amelynek lényege, hogy geometriai formák hiányos kontúrjait rajzolja meg körök segítségével. A ThinkInvisible ezt az illúziót adaptálta a pop kultúra figuráira, sorozatban gyártva a designokat.
A ThinkInvisible designblogja segítségével a 3 körös képek eljutottak a világ minden pontjára alig egy hónap alatt. Azóta több, mint 4.000 rajongója van a képrejtvényeknek különböző social network oldalakon. Már letölthető az első iOS alapú mobil applikáció ThinkInvisible-The Game néven, amely alig egy hónap alatt több, mint 5.000 letöltést produkált. Ezt követően a képekből kiindulva a nyelvtanulást, azon belül is először a szótanulást, tették hatékonnyá és szórakoztatóvá. A LearnInvisible névre keresztelt mobil applikáció demo verziójával jelentkeztek az észt GameFounders Accelerator programjába, ahol a játékipar jelenlegi piacvezetői segítik a startupok munkáját.