A Gravity-t választotta partneréül a Dailymotion videó platform

Az online ajánlórendszerek fejlesztésével és értékesítésével foglalkozó Gravity R&D-t választotta partneréül a Dailymotion, a világ egyik legnagyobb videó platformja. A magyar startup fő célja 2014-ben az évek óta tartó dinamikus növekedés fenntartása.

Az elsősorban online ajánlórendszerek fejlesztésével és értékesítésével foglalkozó Gravity R&D-t választotta partneréül a Dailymotion, a világ egyik legnagyobb videó platformja. A Dailymotion-nel kötött megállapodás újabb hatalmas lépés a cég életében: a világ egyik leglátogatottabb videómegosztó oldala azért választotta a magyar startupot, mert az kiterjedt nemzetközi teszteléssel bizonyította, hogy rendszere segítségével akár 20 százalékkal is nő az ajánlatokban az átkattintási arány, és ezen keresztül a bevétel is.

„A felhasználói élmény javítása számunkra kulcsfontosságú, ezért is választottuk a Gravityt, amely azonnal látható eredményeket produkált mind az átkattintások, mind a végignézett videók számát illetően” – mondta el Sylvain Brosset, a Dailymotion kutatásért és fejlesztésért felelős vezetője.

A Gravity R&D elsődleges célpiacát a nemzetközi szinten is meghatározó webshopok, online piacterek és videó portálok jelentik, partnerei között tudhatja többek között Magyarországon a Jófogást üzemeltető, a világ négy kontinensén jelen lévő Schibsted Media Group számos cégét, valamint az itthon a Vaterát működtető Allegro Group portáljait.

A 2007-es alapítású cég már eddig is számos nemzetközi sikert tudhatott maga mögött: a cég 2009-ben holtversenyben élen végzett a világ egyik legrangosabb tematikus versenyén, a Netflix Prize-on. A hirtelen jött globális ismertség nagyon jól megalapozta a további növekedést, amelynek anyagi alapját 2009-ben az üzleti angyaloktól és a Docler Holdingtól kapott befektetés teremtette meg, majd 2011-ben a PortfoLion Kockázati Tőkealap-kezelőtől kapott 300 millió forintos tőkeinjekció katalizálta tovább a terjeszkedést.

A prosperáló eredmények és a kockázati tőkebefektetővel folytatott jól működő szakmai kapcsolat következtében ma már a Gravity a budapesti központ mellett leányvállalatot alapított Tokióban, és képviselettel rendelkezik Londonban, San Joséban és Moszkvában. A japán jelenlét igen fontos, a leányvállalat 2013-as alapítását követően szinte egyből nyereséges lett.

A Gravity R&D fő célja 2014-ben az évek óta tartó dinamikus növekedés fenntartása mellett a nemzetközi terjeszkedést támogató csapat bővítése, ennek megfelelően számos fejlesztő, értékesítő és marketing specialista felvételét tervezik idén.


 
 
CC BY NC SA