580 ezer dollár befektetést kapott a Piqniq gasztro mobil alkalmazás

A Piqniq csapata december 11-én, a Kitchen Budapest (Kibu) Demo Day-en jelentette be, hogy 580 ezer dolláros befektetést kapott amerikai és hazai angyal befektetőktől, amit a programozói csapat növelésére és az amerikai piac tesztelésére fogják költeni.

A Piqniq egy ingyenes, lokáció alapú ételmegosztó alkalmazás. Segítségével a fehasználók beleshetnek egymás konyháiba, hogy inspirációt, ötleteket kapjanak, ételeiket pedig akár fizikailag is megoszthatják egymással.

A befektetés bejelentésével egyidőben a csapat jelezte, hogy a beta alkalmazást leszedi az App Store-ból, az elmúlt egy év tapasztalatait figyelembe véve pedig újraépíti azt. Várhatóan jövő tavasszal, Amerikában indítják majd újra. Honlapjukon jelenleg azok feliratkozását várják, akik még a tavaszi bemutató előtt szeretnék kipróbálni a Piqniq-et.

A jelenlegi árfolyamon közel 150 millió forintos befektetést a programozói csapat növelésére, és az amerikai piac tesztelésére fogják költeni.

„Először az amerikai piacot kell meghódítani, mert onnan jönnek a trendek, és ott van nagyobb piaci ismeretünk is, de ettől függetlenül a továbbiakban is Budapestről fogjuk irányítani a céget” - fejtette ki Kiss Tamás, a Piqniq egyik alapítója.

A Piqniqet Kiss Tamás, Török János és Szilágyi Mihály alapították, 2014-ben a Kitchen Budapest Startup Programjának végzősei voltak. Az ötfős magyar csapat tanácsadóként a háta mögött tudhatja többek közt Árvai Pétert, a Prezi ügyvezetőjét is, aki mentori szerepben fél éve támogatja a Piqniq-et.


 
 
CC BY NC SA