Április 19-én tartotta második demó napját a Digital Factory, amelynek keretén belül tíz csapat mutatta be szolgáltatását vagy termékét. Az öt kelet-európai inkubátorból álló CEED Tech konzorcium magyar partnereként a Digital Factory három hónapig inkubálta a CEED Tech Winter 2016 programba bekerült tíz csapatot, akiket tapasztalt hazai és nemzetközi mentorok és a segítettek a terméképítésben és annak feltérképezésében, hogy szolgáltatásukra milyen valós igény van a piacon.
A most bemutatkozott projekek igen változatos területekről érkeztek, az ICT fókusztól az IoT-n át a hagyományosabb felrázandó "alvó" iparágakig mozognak. Egy biztos, a piacméretet tekintve nagyot álmodtak a csapatok.
A csapatok
- BookrKids - Többnyelvű, interaktív gyerekkönyv-platform és applikáció.
- CeeCommerce - Innovatív online és offline posta-platform.
- MachineryGuide - Agri-tech precíziós farming applikáció.
- MoowFarm - Felhő-alapú állattenyésztési hardware és applikáció.
- Motoglobe - Web- és mobilapplikáció motorosok részére.
- PixPay - M-commerce enabler platform.
- Recycling Market - Online B2B hulladékpiactér.
- Roiminer - Automatizált AdWords kampányok.
- Slamby - Szöveg alapú big data feldolgozó és információs menedzsment platform.
- Syncee - Integrált e-kereskedelmi adattámogató rendszer.
A Digital Factory inkubátor 2014-ben kezdte meg működését, alapítója és vezetője Valner Szabolcs, a Vatera.hu alapítója. Az inkubátor működésének első két évében több mint 500 start-up projekt közül 38 került kiválasztásra, melyek alapos átvilágításon estek át. Minden ötlet esetében feltérképezésre került az adott piaci szegmens, a projekt létjogosultsága.
A Digital Factory tagja az öt kelet-európai inkubátorból álló CEED Tech konzorciumnak, amelynek magyarországi partnereként évente 10 csapatot kívánnak finanszírozni összesen 1.1 millió Euro összeggel.