Az Ordit nevű startup lehetővé teszi cégek számára, hogy egy egységes elszámolási rendszerben, kezeljék az általuk igénybe vett éttermi, ételrendelési szolgáltatásokat. Az Ordit már második éve működik, több mint 60 nemzetközi és hazai nagyvállalati ügyféllel. A csapat 2019-ben megnyitotta bécsi és londoni irodáit is, jelenleg párhuzamosan terjeszkednek több uniós országban.
"Úgy gondoljuk, hogy az Orditnál minden adott a sikerhez. Gyorsan növekvő piac, kiváló termék és egy nagyon ambiciózus, tehetséges csapat. Ugyanakkor bízunk benne, hogy a cég értékes felvásárlási célponttá válhat néhány éven belül" - fogalmazott Bial Norbert, a Euroventures befektetési menedzsere.
Az online ételrendelés piac speciális szegmense a céges ételrendelés. A nagy piaci szereplők viszont szinte egyáltalán nem fejlesztenek cégeknek szóló online rendelési megoldásokat. Márpedig egy-egy vállalati ételrendelés komoly adminisztrációval járhat, a cégeknek komoly számlázási feladatokkal kell szembenézniük a költés elszámolásakor.
Az Ordit platformján a vállalatok a legjobb éttermektől és catering szolgáltatóktól rendelhetnek anélkül, hogy vesződniük kellene az adminisztrációval. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a céges rendelésekkor adott esetben akár minden alkalmazott ízlését, étkezési szokásait, ételallergiáit egyszerre figyelembe vegyék, és annyi helyről rendelhessenek, ahányról kedvük tartja épp. Ezen felül home office munkarend esetén a munkavállaló az otthonába is rendelhet az oldalon keresztül.
E megoldással nulla az adminisztráció, nem kell például áfás számlákat íratni sem céges éttermi fogyasztásoknál sem ételkiszállításkor, így ezeket az áfás számlákat nem lehet elveszíteni, és készpénzforgalomra sincs szükség. Itthon jelenleg már több mint 150 étterem kínálata érhető el oldalon.