Online Marketing Meetup Március
Budapest, MagyarországAz Online Marketing Meetup ügynökségi és marketing szakembereknek szól, akiket érdekelnek az online, digitális, és mobil platformokban és a közösségi médiában rejlö lehetöségek. Szakmájukat gyakorló, érdeklödö embereket várunk, akiknek van már tapasztalatuk, vagy komolyabb képzésben vettek, vesznek részt.
A meetup-on olyan eszközöket, technikákat, lehetöségeket mutatunk be, melyek feltételezik a szakma ismeretét. Konkrét technikákról, módszertanról, lehetöségekröl beszélünk - Nem termékbemutatót tartunk, vagy "sikertöréneteket" mutatunk meg. Az Online Marketing Meetup első találkozóján az alábbi 3 témánk lesz:
Előadások
-
Értékeljük újra kampányainkat, avagy az attribúciós modellezés a gyakorlatban
Előadó: Bay Áron, HD marketing, Senior SEM és webanalitika tanácsadó
A Google Analytics már kellő mennyiségű adatot ad vissza arról, hogy a látogatók hányszor és milyen forrásokból jönnek honlapunkra konvertálás előtt. A szektorunktól függően nem feltétlenül az alapértelmezett "az utolsó forrás mindent visz" modell a leghasznosabb, lehet másikkal költséghatékonyabban marketingelhetünk. Nem is beszélve az offline végződő konverziók beillesztéséről vagy a kereszt(eszköz) vásárlásokról. - Honlapjaink biztonsága - Miért és hogyan védjük cégünket
Előadó: Kollár György, Proyet Kft. Etikus Hacker
Lehetséges károk. Hogyan védekezzünk a betörések és kártevök ellen. Mit ellenörizzunk a partner cégeknél. -
Bolti vásárlás és más offline konverziók online mérése - lehetöségek a CRM rendszerekben
Előadó: Maczkó István, Reklámművek
Online kampányaink nem csak a webáruházak eladások (hirlevél feliratkozás stb.) számát, de a bolt forgalom növelésére is alkalmasak. Hogyan mérjük ezeket a konverziókat és hogyan hasznosítsuk az adatokat a CRM rendszereinkben.
Helyszín és időpont
Helyszín: Cloudoffice 1 (Panoráma Irodaház)
Cím: Váci út 19., 1. emelet (bejárat a Lőportár utca felől)
Időpont: 2014. március 17., 19:00