CMB: Ügyfélszolgálat social media csatornákon keresztül
Budapest, MagyarországA Community Managers Breakfast meetup sorozatunk megismerteti és fejleszti a résztvevők aktív tudásat a "Community Manager" munkájának kulönböző elemeiről. Indítsd a napod rövid előadassal és közös beszélgetéssel. Célunk egyesíteni és segíteni az itthoni leendő community managereket, megbeszélni a tapasztalatokat és kihívásokat, megosztani stratégiákat és megoldásokat.
Meghívott vendég: Poszler Katalin, Support Specialist @ Prezi
"2013-ban csatlakoztam a Prezi Learn and Support csapatához. Senior supportosként jelenleg reportok írásával és a social media supporttal foglalkozom. Kezdetben a premium support csatornánkon keresztül átlagosan, napi 40 felhasználót segítettem át kisebb-nagyobb hullámvölgyeiken. Amikor a Social Media managerünkben, Kóbor Hannában először felmerült az ötlet, nem volt kérdéses, hogy korábban megszerzett technikai tudásomat hol fogom kamatoztani. Decemberben kezdtünk el dolgozni a projecten és mivel a cégünk eléggé data driven, először megfelelő számokkal, adatokkal kellett bizonyítanunk, hogy igenis szükség van hagyományos értelemben vett ügyfélszolgálatra a közösségi hálón. Miután zöld utat kaptunk, akkor jött a java... Megtalálni a megfelelő rendszert, célokat állítani fel, optimalizálni a napi munkamenetet, folyamatosan fejlődni és bizonyítani. Bizonytani azt, hogy mennyire fontos tartani a tempót a világgal és felkészülni arra,hogyan lehet elmagyarázni egyetlen egy tweetben mi is az az error1100."
Helyszín és időpont
Helyszín: PuliLab
Cím: 1051 Budapest, Andrassy út 2.
Időpont: 2014. szeptember 4., 08:00-09:30