Zero to Product-Market Fit Workshop
Budapest, MagyarországA workshop célja, hogy az ötlet- vagy nagyon korai fázisú startupok alapítóinak olyan gyakorlati tudást adjon a kezébe, amely segítségével vállalkozásukat a következő szintre emelhetik. Jelentsen ez validációt, az ideális co-founder megtalálását, vagy akár a piacra lépést.
A workshop 2 modulból áll. Az első modul a Lean Startup és Customer Development módszertanra fókuszál. A cél, hogy a résztvevők megismerjék azt a személetet, amelynek segítségével iteratív és empirikus módon tudják tesztelni és fejleszteni az ötletüket, terméküket és marketing stratégiájukat.
A második modul a gyakolatra helyezi a hangsúlyt. A nem technológiai hátterű résztvevők megtanulják azokat a legalapvetőbb tech skilleket, amelyek már elegek ahhoz, hogy el tudjanak készíteni egy landing page-t, feliratkozókat és visszajelzéseket gyűjtsenek, mérjék az eredményeiket, illetve mérni tudják a különböző ötleteiket összehasonlító "A/B" tesztek alkalmazásával.
Program
Modul I. (9:00 - 13:00) - Trénerek: Papp Gábor (Growthery),Biás Csongor (Design Terminal)
- Quick iterations, small batches - Build, Measure, Learn
- Customer Development - Get out of the building
- Designing your first MVP
- Designing your Business Model Canvas
- Marketing & Growth
Modul II. (14:00 - 18:00) - Tréner: Bankó Ádám (ex-Prezi)
- How to build a ghetto landing page with LaunchRock
- Google Analytics basics
- How to use PPC ads for testing and validation
- How to test different ideas and value propositions using A/B tests
Helyszín és időpont
Helyszín: Design Terminal
Cím: 1051 Budapest, Erzsébet tér 13.
Időpont: 2014 október 16., 9:00-18:00
Belépő: ingyenes, regisztráció itt.