Az EventNav a múzeumok és galériák látogatói számára ad információt a kiállításokról és a műtárgyakról. Nem kell többé brosúrákkal és ősöregi audio guide-okkal bajlódni. Az EventNav rendszerrel ezeket kiváltja az okostelefon, mert a rendszer olcsóbb, könnyebben-gyorsabban előállítható és módosítható, a használata pedig pontosan mérhető.
Az új múzeuminformatikai rendszer segítségével a látogatók saját okostelefonjukon is hozzájuthatnak az élményüket kiegészítő információkhoz, az egyes műtárgyakat lájkolhatják és élményeiket meg is oszthatják a Facebookon. A múzeumok az alkalmazás tartalmát pedig egy egyszerűen kezelhető felületen tudják saját maguk is szerkeszteni.
A megoldás mögött működő rendszer a webes és mobilos technológiák ötvözésével jött létre: a múzeumok szerkesztőfelülete egy mobilbarát weboldal, az offline működésre is képes okostelefonos rész pedig elérhető appként és webalkalmazásként is. Az alkalmazás elérhető Android és Apple készüléken egyaránt.
A rendszert az üzleti informatikai megoldásokat szállító Corvex Zrt. készítette debreceni telephelyén. A projekt vezetője, a cég mobilos és webes üzletágának vezetője, Bor Gergely a projektmunka és a csapat irányítása mellett a helyi informatikai és startupkultúra szervezésében is részt vett: a debreceni technológiai és startup meetup rendezvénysorozat idén több száz látogatót vonzott, emellett a cég a fejlesztés tanulságait a Debreceni Egyetem Informatikai Karának Szakmai Napok nevű rendezvényén megosztotta a helyi informatikus hallgatókkal.
Az EventNav kifejlesztése az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósult meg, az Új Széchenyi Terv keretében. A Corvex 2014-ben a munkát a projekt üzleti hasznosításával folytatja.