Újabb, 57 millió dolláros befektetést kapott a Prezi

57 millió dolláros befeketetést kapott a Prezi a Spectrum Equity-től és az Accel Partners-től. A tőkét a globális növekedés felgyorsításához fogják használni. Egyúttal bejelentették, hogy a Prezi regisztrált felhasználóinak száma meghaladta az 50 milliót.

57 millió dolláros - akuális árfolyamon 13,8 milliárd forint - befeketetést kapott a Prezi. A befektetést a Spectrum Equity-től, a világ egyik legsikeresebb növekedésitőke finanszírozójától, ami az elmúlt 20 évben több mint 120 cégbe fektetett be, és korábbi befeketetőjétől, az Accel Partners-től kapta. A tőkét a globális növekedés felgyorsításához fogják használni.

„Nagyon örülünk, hogy a Spectrum Equity is befektetett a Prezibe. Külön öröm, hogy egy olyan céggel dolgozhatunk együtt, amely ismeri a piacunkat és a működési modellünket. Óriási tapasztalatuk van a felhő alapú szoftverekkel, és hozzánk hasonlóan, hosszú távra terveznek” – mondta Árvai Péter, a Prezi ügyvezető igazgatója és társalapítója.

Egyúttal bejelentették, hogy a Prezi regisztrált felhasználóinak száma meghaladta az 50 milliót, vagyis az elmúlt 12 hónapban közel megduplázódott. A felhaszálók eddig több mint 160 millió prezit készítettek, azaz a Prezinek van a világ legnagyobb, nyilvánosan is elérhető prezentációs adatbázisa.

„Jónéhány éve figyeljük a Prezi növekedését, és látjuk, hogy milyen gyorsan lett cégek, vállalkozók és oktatók kedvenc alkalmazása. A Prezi pontosan az a típusú cég, akibe be akarunk fektetni: nagy erejű, innovatív termékkel rendelkezik, erős a nemzetközi jelenléte, amely segíti az organikus növekedést. Folyamatosan bővül a felhasználók által létrehozott tartalom, és vonzó üzleti modellel rendelkezik.” – mondta Victor Parker, a Spectrum Equity ügyvezető igazgatója.

A Prezi gyors globális növekedése mögött azok az üzleti felhasználók vannak, akiknek egy jobb prezentációs eszközre van szükségük az előadásaikhoz, hogy ügyfeleket szerezzenek, oktassák felhasználóikat vagy meggyőzzék közönségüket. Olyan cégek vezetői váltottak már slide-ok helyett Prezire, mint a Salesforce, a Lufthansa vagy az IBM. Az a tapasztalatuk ugyanis, hogy a külünbség mérhető.

„Azt látom, hogy az ügyfeleink elégedettsége lényegesen – közel 30 százalékkal – megnőtt amióta 18 hónappal ezelőtt Prezire váltottam” – mondta Robert Duffner, a Salesforce mobil stratégia csoportjának igazgatója. „Fantasztikus látni, hogy mennyivel jobban tudjuk elmagyarázni, hogy mit csinálunk és hogyan; saját bőrünkön érezzük, hogy mérhető a különbség, amit a Prezi ad a megbeszéléseinkhez.”


 
 
CC BY NC SA