Napjaink egyik legnagyobb interaktív technológiai fesztiválját 2015. március 13-17. között rendezik meg a texasi Austinban. Öt napon át váltják egymást a South by Southwest (SXSW) színpadain az úttörő technológiák legnagyobb gondolkodói, az iparág húzónevei vezette networking platformok pedig mozgalmas keretet adnak a kapcsolatépítésnek.
A Design Terminal jóvoltából idén öt hazai startup mutathatja be készülő termékeit a filmipar, a könnyűzene és a technológiai innováció feltörekvő szereplőinek az 5 napos rendezvényen.
A Brewie egy teljesen automatizált otthoni sörfőzőgépet raktak össze, és az Indiegogo kampányukkal már 33 millió forintot összeszedtek, hogy megvalósítsák tervüket.
A Synetiq agyhullámok objektív mérésével akarják javítani a reklámok hatékonyságát. A fiatal cég ma már több nemzetközi reklámügynökséggel dolgozik együtt.
A Vidzor online eszköze az interaktív és platformfüggetlen videók elkészítését, megosztását segíti.
A Notch egy háromdimenziós mozgásérzékelő modul, amivel nyomon lehet követni az egész test mozgását. A testre rögzíthető érzékelőkkel egészen extrém mozdulatokról is 3D modellt lehet készíteni, a felhasználó mozgásának korlátozása nélkül.
A Sbrick sikeres Kickstarter kampányon van túl a Lego motorokat távvezérlő modullal, és már találtak maguknak egy komolyabb témát, az otthoni eszközök távfelügyeletét.
A pályázatok szakmai elbírálásában Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezető igazgatója, Somlai-Fischer Ádám, a Prezi társalapítója és Fehér Gyula, a Ustream társalapítója és technológiai vezetője vett részt.
A pályázaton győztes 5 cégnek fizetik az utazáshoz kapcsolódó költségeit, valamint helyi partnerek bevonásával előre megszervezik azokat az egyeztetéseket, ahol új üzletfelekkel és befektetőkkel ismerkedhetnek meg.