A november 5.-én, Budapesten megrendezésre kerülő Digital Hack konferencián minden arról szól majd, milyen új trendek és technológiák születtek az elmúlt egy évben. A konferencia résztvevőinek szakemberek mutatják meg, hogyan érdemes a gyakorlatban nekilátni egy új termék fejlesztésének vagy átalakítani egy már meglévőt. Arra is fény derül, hogyan tudjuk cégünk saját üzleti innovációját folyamatossá tenni, és mindehhez milyen csatornákat, kreatívokat, médiumokat és munkát segítő szoftvereket használhatunk.
„Az online- és digitális marketing felnőtt az utóbbi években. Az online eladások a világon mindenütt csúcsokat döntenek és az emberek kezében lévő mobileszközökön a másodperc töredéke alatt terjed az információ. Egy teljesen új világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt a szüntelenül gyorsuló világot. A vállalatoknak is komolyan kell venniük a digitális marketinget és megváltozott szerepét a klasszikus vállalati marketingben” - nyilatkozta Varga István, a konferencia egyik szervezője és "Az Év Honlapja" pályázat alapítója arról, hogy miben más ez a konferencia mint az eddigiek.
A konferencián Szelei Szabolcs, a Google marketingvezetője kalauzolja el a szakma képviselőit egy olyan jövőbe, ahol a cégóriás által mind a 7 milliárd ember számára elérhetővé válik az ingyenes vezeték nélküli internet. A rendezvényen Vályi-Nagy Vilmos, infokommunikációért felelős államtitkár is jelen lesz, aki Magyarország infokommunikációs stratégiáját prezentálja majd, valamint Lacza Gábor tart előadást arról, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont vagy MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung.
Az eseményen többek közt szó esik majd szenzorokról, amik akár mobiltelefonról irányítva könnyíthetik meg az életet, a digitális nyomtatásban rejlő marketinges lehetőségekről, továbbá olyan okos marketing szoftverekről, amikkel növelhető a vállalatok teljesítménye. Terítékre kerül a hazai mobil-marketing kreatív és média szemszögből, továbbá a médiumok képviselői ismertetik az elmúlt év újdonságait, illetve beszámolnak a jelenlegi fejlesztéseikről.
A nap zárásaként a "Tanulj a startup-tól" előadásokon ötleteket meríthetnek a résztvevők, új termék prototípus építése előtti validáló teszt létrehozásához, valamint bemutatásra kerül a "Lean" struktúra és az üzleti modell építésének, illetve folyamatos megújításának módszere. A hazai start-up (tudás alapú vállalkozás) rendszer növekedésével olyan tudás, újító szemléletű gondolkodás és tenni akarás szabadult fel a digitális térben dolgozó vállalatok között, ami bármelyik kis-, közép- vagy nagyvállalat számára követendő példát nyújt.
A konferencia időpontja 2013. november 5. További információért tájékozódj a www.digitalhack.hu weboldalon és jelentkezz online, még ma!