Üzleti Innováció: mit tanulhatnak a cégek és startupok egymástól?

Május 6-án kerül megrendezésre a Budapest Business Jounal szervezésében az "Üzleti innováció - Mester és tanítvány" konferencia, ahol a nemzetközi magyar vállalatok eredményességére fókuszálnak, illetve arra keresik a választ, hogy mi lehet a sikerük titka.

Számos nagyvállalat szembesül azzal a ténnyel, hogy egyre több gyorsan fejlődő, kreatív és innovatív termékeket és szolgáltatásokat forgalmazó kisebb vállalat jelenik meg világszerte.A nagyvállalatok nem hagyhatják figyelmen kívül az egészen újszerű szervezeti felépítéssel és üzleti modellel jellemezhető vállalkozásokban rejlő erőt és dinamikát.

Azok a nagyvállalatok, amelyek nem képesek alkalmazkodni a globális piac folyamatosan változó környezetéhez, lemaradhatnak a versenyben. Konferenciánkon, a nemzetközi szinten versenyző magyar vállalatok eredményességére fókuszálunk, arra keressük közösen a választ, hogy mi a sikerük titka.

A megváltozott versenykörnyezetben való érvényesülés első lépése, hogy a nagyvállalatok odafigyelnek a startup világra, és azonosítják azokat a tulajdonságokat, amelyeket integrálhatnak a nagyvállalati környezetbe. A fejlődés első lépése a megfigyelés, tanulás és ezek után a megvalósítás.

Figyelmen kívül hagyhatják-e a nagyvállalatok az egyre több innovatív és kreatív üzleti modellel piacra lépő globális versenytársak előretörését a magyar piacon? Képesek-e a nagyvállalatok elhivatott munkatársak képzésére, a piac átfogó és up-to-date megértésére? Fel tudják-e venni a versenyt a multik a legújabb technológiát alkalmazó kisebb vállalkozásokkal?

Ezekre és hasonló kérdésekre kaphat választ május 6-án minden résztvevő a Budapest Business Jounal szervezésében megrendezésre kerülő "Üzleti innováció - Mester és tanítvány" című konferencián.


 
 
CC BY NC SA