Idén két magyar startup vállalkozás – a házi sörfőző automatát gyártó Brewie és a LEGO játékokhoz távirányítható modult fejlesztő sBrick – mutatkozhatott be minden évben Las Vegas-ban megrendezésre kerülő Consumer Electronic Show-n (CES). A két cég konkrét megrendelésekkel, illetve olyan üzleti kapcsolatokkal tért haza, melyek megalapozták azóta elért nemzetközi sikereiket.
Mindez persze nem véletlen. A világ legjelentősebb technológiai kiállításaként számon tartott CES-en évről-évre közel 170.000 szakmai érdeklődő, a legnevesebb iparági szereplők, technológiai szakemberek, világhírű nagyvállalatok, illetve befektetők vesznek részt.
Idén ebben az inspiráló nemzetközi környezetben további magyar startup sikerek születhetnek meg, hiszen a Kereskedőház InnoTrade programja három innovatív vállalkozásnak biztosít belépőt és kiállítóhelyet, amelyeknek így lehetősége nyílik a nemzetközi fogyasztói igények feltérképezésére, konkurenciafigyelésre, üzleti kapcsolatok kialakítására és potenciális befektetőkkel való kapcsolatépítésre is.
A kiutazó vállalkozások a rendezvény mellett az European Amercian Enterprise Council által szervezett MatchFest eseményen is részt vehetnek, mely nagyszerű lehetőséget teremt befektetőkkel és a legnevesebb piaci szereplőkkel való B2B tárgyalások lebonyolítására.
Az érdeklődő startupok november 20-ig jelentkezhetnek az InnoTrade program honlapján.