Az Aero Glass kiterjesztett valósággal segítette volna a navigációt, elsőnek a repülésben. A hardver-fejlesztési költségek megugrása után azonban váltásra kényszerültek, új piacot kerestek, de nem tudtak több finanszírozást szerezni a projektre.
Az Aero Glass két alapítója, Maróy Ákos és Jeffrey Johnson nem kis célt tűzött ki maguk elé még 2014-ben: pilóták számára készült megoldásuk a Google Glass-hoz hasonló okosszemüvegeken jelenítette meg valós időben a pontos navigációs adatokat. Az elkészült demó változatból közösségi finanszírozási kampányban két hét alatt eladtak, majd le is szállítottak 200 darabot. Tovább »
Az légi navigációs alkalmazást fejlesztő Aero Glass bejutott az Airbus fél éves innovációs programjába, amely lehetőséget ad arra, hogy a legígéretesebb új fejlesztések az Airbus innovációs ökoszisztémájának segítségével minél előbb piacra kerüljenek.
Az Aero Glass olyan okosszemüvegekhez készült alkalmazás, amelynek segítségével a pilóta három dimenzióban látja kivetítve a repüléssel kapcsolatos kulcsfontosságú információkat. Az Aero Glass rendkívül látványos bemutató videójával néhány éve a nem kifejezetten repüléssel foglalkozó weboldalakat, blogokat is meghódította. Tovább »
Idén kilenc magyar startup vett részt a befektetők és szakemberek részéről kiemelt figyelemmel kitüntetett bécsi Pioneers fesztiválon. 4 jutott be a pitch verseny legjobb 50 közé, a Loffice jóvoltából pedig 5 magyar csapat is ingyen standot állíthatott.
Október 29-30-án került megrendezésre Bécsben a 250 befektetőt, 600 startupot, 2500 gazdasági szakembert vonzó Pioneers Fesztivál. Európa egyik legnívósabb startup eseményén idén 9 magyar startup vett részt: 4 jutott be a pitch verseny legjobb 50 helyezettje közé, a Loffice jóvoltából pedig 5 magyar csapat is ingyen standot állíthatott.Tovább »