A Karma Platform a sikeres hazai startup verseny szereplések után Londonban talált támogatóra. A Bloomberg Tradebook, a nemzetközi üzleti élet egyik legfontosabb, innovatív technológiákkal foglalkozó szereplője, idén indította el GROW programját. A Bloomberg befektetési szakemberei az Inveast eseményen figyeltek fel a ShiwaForce által fejlesztett platformra. A rendezvény után megkeresték a céget és arra bíztatták, hogy pályázzanak az egy éves befektetői fórumban való részvételre, amely célja, hogy a bejutott cégek komoly befektetőkhöz, nemzetközi piacokhoz jussanak.
A fórumon résztvevő projektek a következő egy évben, négy etap során, közösen megállapított mérföldköveket teljesítenek, és az egyes alkalmakon bemutatják az elért eredményeiket. A befektetők végigkövetik tíz startup/termék alakulását, folyamatosan figyelik a résztvevők eredményeit, segítik fejlődésüket. Ez mindkét fél részére előnyös tapasztalatokat hoz és a végén üzletet is köthetnek. A Karma fejlesztőinek így összesen négy előadásra kell felkészülniük, az első forduló éppen a napokban került megrendezésre.
„Nagyon nyitott, segítőkész a londoni program minden résztvevője, rengeteg ötletet, tanácsot kaptunk, amelyek mind a fejlődésünket szolgálják” - mondta Kovach Anton a ShiwaForce.com vezetője a napokban lezajlott sikeres bemutatkozás után.
A Bloomberg szakértői azért választották ki a Karma Platformot, mert a divatos startupok között viszonylag kevés az átgondolt, valós felhasználói igényeket kielégítő üzleti alkalmazás, valamint kifejezetten szimpatikus volt a befektetői fórum szervezőinek a csapat proaktív szemlélete.
A londoni befektetői fórum lehetőségei mellett a cég nemzetközi terjeszkedéséhez itthon egy eddig szokatlan módszert választott. Hamarosan a legnagyobb közösségi finanszírozási oldalon - a Kickstarteren - futtatják meg a Karma Platform első nagy támogatói kampányát.
A Karma így nagyon gyorsan bejuthat a nemzetközi médiába, illetve ezzel egyidejűleg megszerezheti azt a népszerűséget és felhasználói tábort, amely segítségével a tengerentúli felhasználók széles tömegeit hódíthatja meg. A kampány visszajelzéseket, tapasztalatokat ad arról, hogy miként reagál az amerikai piac a termékre, el lehet-e juttatni a projekt üzenetét az amerikai felhasználókhoz.