50 milliós befektetést kap az internetes takarítás-közvetítő Helpy

Régiós terjeszkedésre tör a Helpy, amely takarítókat közvetít az interneten. A szolgáltatás tavaly szeptemberben indult, azóta több ezer ügyfelet szolgált ki. A Conor Tőkealap 150 ezer eurós befektetését a közép-kelet-európai terjeszkedésre fordítanák.

Tavaly szeptemberben indult a Helpy, az első hazai internetes takarítás-közvetítő, ami azóta már több ezer ügyfélnek nyújtott szolgáltatást Budapesten, Győrben és Szegeden. A platform segítségével egyszerűen rendelhető takarítás a kívánt helyre és időpontra.

A Drukka startup-gyár által létrehozott startup profilja nemcsak hazánkban, de a kelet-közép-európai régióban is egyedülálló, így az alapítók szerint jelentős tér kínálkozik a nemzetközi terjeszkedésre, amit ki szeretnének használni. A Central Fund Tőkealapkezelő kötelékébe tartozó Conor Tőkealap nemrégiben 150 ezer eurót (közel 50 millió forintot) fektetett a startupba, aminek felhasználásával a Helpy a közép-kelet-európai piacokat tervezi meghódítani.

“A Helpy mintegy fél év alatt jelentős növekedést ért el a menedzsment elkötelezettsége és a Drukka startup stúdió által alkalmazott, növekedés fókuszú módszereknek köszönhetően. A szolgáltatás hamarosan Debrecenben, Pécsett és Miskolcon is elérhető lesz, és ezzel párhuzamosan a nemzetközi terjeszkedést is megkezdjük. Az online takarítás közvetítés egyre elfogadottabb itthon, a rendszerünk pedig teljesen transzparens, hiszen a felhasználók publikusan értékelhetik, hogy mennyire elégedettek a szolgáltatásunkkal” – mondta el a startup vezetője, Csillik Timur.

A Helpy takarítás-közvetítő szolgáltatás a Drukka startup stúdió projektjeként indult, akik bevallottan már működő, német és ír szolgáltatások ötleteire építettek. Az egy éve működő német Helpling és az ír Hassle példája azt mutatta, hogy az online rendelhető takarítási szolgáltatásra óriási kereslet mutatkozik a háztartások felől. Az Európai Unióban évente 5 százalékkal emelkedik az ilyen szolgáltatást igénybevevők száma.

A Drukka egy hazánkban teljesen új koncepciót kíván meghonosítani a magyar piacon. A startup-gyár, vagy startup stúdió modell lényege, hogy az innovatív ötletek megvalósításához nem csupán a kezdeti tőkét biztosítják, de komoly szakmai hátteret is. A stúdió párhuzamosan több startupot épít, a szakértő segítséget pedig egy állandó, profi fejlesztőkből, üzletfejlesztőkből, mentorokból és marketingesekből álló csapat biztosítja.


 
 
CC BY NC SA