Újabb, 1.5 millió dolláros tőkebevonást hajtott végre az Antavo

Újabb, 1.5 millió dolláros tőkebevonást hajtott végre az Antavo

Kiemelkedő szakmai mérföldkőhöz érkezett a szegedi startup vállalkozás, az Antavo, ahol jelentős, 1.5 millió dolláros tőkeemelésre került sor. A befektető tőkealapok között találjuk többek közt az iEurope-ot, az Innovation Nest-et és a magyar ARETE-t.

Jól indult az év a szegedi székhelyű Antavo számára, ahol most jelentős, 1.5 millió dolláros tőkeemelésre került sor. A tőkeemelés nem csak hazai tekintetben kiemelkedő: a közép-kelet-európai régióban működő startup vállalkozások mindössze 9%-a jut el ekkora tőkeemelésig, az Antavo sikere tehát nemzetközileg is mérhető.Tovább »

A sikeres startupok titka

A sikeres startupok titka

A legismertebb hazai startupok nyomdokain indulók mindegyike másban látja az üzleti világ illékony összetevőjét, a sikert. Ennek titkát kutatta Turcsán Tamás körkérdésében, amelynek eredményéről a Player.hu oldalon megjelent cikkében írt.

A napokban jelent meg Ruzsa Dóra pszichológus és sikerkutató könyve, 25 kiemelkedő magyar sikerképlete címmel. Ez adta az ötletet, hogy megvizsgáljuk a startup világ szereplőinek motivációit, elkérjük a már sikeresek titkos receptjét.Tovább »

Antavo: online marketingeszköz

Antavo: online marketingeszköz

A szegedi Antavo vállalati ügyfeleknek kínál integrált online promóciós szoftvert, amivel egyszerűen és hatékonyan kezelhetik marketing és reklámkampányaikat.

A társaság olyan online platformot fejleszt, amelynek segítségével a felhasználók különböző online és közösségi felületeken tudnak integrált marketing-, és reklámkampányokat indítani – egyszerűen, mérhetően és költséghatékonyan. A célközönség a marketingesek és reklámügynökségek, akik az elindított promóciók után fizetnek. A szoftver segítségével a marketingesnek nem kell kitalálnia, hogyan működjön a promóció, a webes ügynökségnek nem kell lefejlesztenie, így a folyamat felgyorsul és olcsóbb lesz. A szoftver használatához nem kell különösebb IT tudás: a rendszer rendkívül letisztult, a promóció sikerességének mérőszámai pontosan nyomon követhetők. A projekt jelenleg béta verzióban van, amit világszerte már 2300 felhasználó használ. A teljes körű, fizetős verziót június közepén lövik fel a világhálóra. Tovább »


 
 
CC BY NC SA