Megszületett a Barcamp konferencián tartott Budapest Bank Startupverseny eredménye.
Első lett a Webee, amely összefogja és kereshetővé teszi a közösségi médiában megjelenő tartalmakat. Második lett a Tikkin, egy hűségprogram platform amely összeköti az üzleteket és a vásárlókat, harmadik pedig a Loki, egy helymeghatározás alapú közösségi mobil alkalmazás.Tovább »
A március 8-i konferencia délelőtti startup versenyének prezentációit követően a szakmai zsüri meghozta döntését.
A harmadik helyezett a Remagine és a Smart Socket, második lett a Karma Platform, az első helyezett pedig az OptoForce. A közönségdíjat a Magyar Czider vitte el, miután a dinamikus prezentációjuk részeként leitatták a zsüri tagjait. Gratulálunk a nyerteseknek és minden döntősnek!Tovább »
Idén március 8-án ötödik alkalommal rendezik meg a Startup Underground konferenciát a Corvin moziban. Az idei téma a magyar startupok világpiacra jutása, a mikrovállalkozások kihívásai a nemzetközi piacon.
Az „underground” megnevezés kicsit csalóka. Az alulról jövő kezdeményezés mára – a sok hasonló közül – Magyarország egyik legmeghatározóbb startup rendezvényé nőtte ki magát, ahol olyan nagy nevek fognak előadni, mint például G. Noel az Európai Kockázati és Magántőke Egyesület (EVCA) elnöke vagy Matt Meeker, a Meetup alapítója.Tovább »
Első díjat nyert a magyar Easyling.com megoldás Közép-Kelet-Európa legnagyobb webes konferenciája, a How-to-Web 2011 keretében zajló, innovatív induló vállalkozások számára kiírt Startup Challenge versenyen.
A november 10-én lezárult döntőben a magyar Skawa Innovation fiatal csapata 750 szakértő előtt mutatta be távmunka-rendszerre épülő, felhő-alapú weboldalfordító megoldását, mely a zsűri ítélete alapján mind technológiai, mind üzleti szempontból az összes pályázat közül a legjobbnak bizonyult. Az Easyling sikere jól példázza a magyar innovatív vállalkozások potenciálját.
Tovább »
Október 16-án zárult Magyarország első nemzetközi startupversenye, a Startup Live Budapest, melyet a Prezi, a Kitchen Budapest, a Ustream és a Starteurope közösen szervezett.
Az ötletverseny győztese a 4issues nevű vállalkozás lett. Az 4issues egy olyan, a Facebookba beépülő alkalmazást fog elkészíteni, amelyben havonta négy támogatásra méltó ügyről szavazhatnak a felhasználók. Az embereknek nem egy támogatandó projektet kell kiválasztaniuk a négyből, hanem százalékosan kell elosztaniuk azt, hogy véleményük szerint melyik kezdeményezés mekkora összegű támogatást érdemel. A hónap végén a 4issues összesíti a szavazatokat, és a felhasználók voksai alapján osztja szét a felajánlott összeget. A szavazásra kerülő négy ügyet a 4issues és a projekthez csatlakozó cégek képviselői közösen választják ki.Tovább »