A Seedcamp magvető tőke alap szeptember 12-én mutatta be az általuk rendezett Seedcamp Week 2011 három nyertesét. Az esemény döntőjében összesen húsz startup versenyzett a dobogós helyezésekért, amelyekért 25, 15, és 10 ezer Euró díjazás járt.
A verseny pikantériája, hogy a döntőt a leadott szavazatok alapján a GrabCAD nyerte, amely egy B2B piactér termékfejlesztők és CAD tervezők között, azonban cégüknek már sikerült az évben olyan neves befektetőket találniuk mint az Atlas Ventures, a Matrix Partners és a Highline Venture Partners, ezért helyezésükről lemondtak a Horvátországból érkezett Farmeron javára.Tovább »
A balkáni régió tarolt: második lett a horvát Trambus, a harmadik helyezett pedig a török Nightbits. A versenyre 143 alkalmazás jelentkezett Európa országaiból.
Ötödik alkalommal rendezték meg a Nonick konferencia keretében a Startup 2.0 versenyt, amely kifejezetten a mobil alkalmazásokra fókuszál. A 2007-ben alapított non-profit rendezvény célja az európai mobil alkalmazások népszerűsítése.Tovább »
A 2010-es induló év sikere után idén Európára kiterjesztve indul a Pepsi inkubátor programja, a PepsiCo10, amelynek keretében olyan induló vállalkozásokat segítenek, amelyek technológiai és kommunikációs megoldásai érdekesek lehetnek a vállalat szempontjából is.
Az üdítőital-gyártó idén is tíz innovatív újdonságot fog felkarolni, amelyek lehetőséget kapnak a vállalattal való együttműködésre. A program azért jött létre, hogy felfedezze és támogassa azokat az innovatív technológiai vállalatokat, amelyek ötletei és megoldásai üzleti szempontból értékesek lehetnek a vállalat számára.Tovább »