A kezdetektől fogva a régiós piacra készülő Rendi megtette az első nagy lépést a nemzetközi terjeszkedés útján. Magyarország 4 nagyvárosa után a vállalkozás most Lengyelországban kezdte meg külföldi terjeszkedését. A döntést egyrészt az indokolta, hogy a lengyelek különösen nyitottak az innovációra, rengeteg nemzetközi startup márka működik itt sikeresen, másrészt 40 milliós lakosságával ez a legnagyobb régiós piac.
"A lengyel fővárosban kezdetben teljesen ugyanazokat a szolgáltatásokat nyújtjuk mint itthon. Az első hónapban élesben is teszteljük a piacot, és a tapasztalatok alapján, ha szükséges finomhangolunk" – fogalmazott Csillik Timur, a Rendi ügyvezetője.
Az online takarítás közvetítő a lengyel ügyfelek számára MyRendi néven érhető el, az apró névmódosításra azért volt szükség, mert az itthon használt Rendi webcím már foglalt volt. Magyarországhoz képest az is különbség, hogy Lengyelországban már működik egy hasonló profilú cég, Pozamiatane néven.
"Előnye is van a konkurenciának, hiszen így nem nekünk kell egy teljesen új szolgáltatást megismertetnünk, bevezetnünk a piacra. Továbbra is nagy ambícióink vannak a nemzetközi terjeszkedést tekintve. Már idén év végén szeretnénk további lengyel nagyvárosokban, Gdansk-ban és Krakkóban is megjelenni" – fűzte hozzá Udvardy Szabolcs, a Rendi marketing vezetője.
A Rendi célja azonban még ennél is nagyratörőbb, hiszen két és fél éven belül Közép-Kelet-Európa első számú online takarítás közvetítője lenne. Éppen ezért Csehországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában is tervezik a megjelenést.