Magyar márkanévre vált az első magyar online takarítás közvetítő. A 2015 szeptemberben, Helpy néven indult vállalkozás nemrégiben kutatást végzett megrendelőinek körében. A kutatás eredményeinek ismeretében a Rendi névre váltanak, így a magyar cég mögött magyarnak is hangzó márkanév áll a jövőben.
"Számos hasonló nevű szolgáltatás, honlap és cég létezik nemzetközi szinten, amelyek tőlünk eltérő profillal működnek. Megkérdeztük jelenlegi ügyfeleink véleményét is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. A többség a magyar névre történő váltást javasolta. Tehát a név megváltozott, de a lényeg nem." – mondta Csillik Timur vezérigazgató.
Az ügyfelek ezentúl a Rendi névre átkeresztelt honlapon rendelhetik házhoz az igényeiknek megfelelő kis- vagy nagytakarítást. Az akár 48 órán belül teljesülő, kényelmi szolgáltatás nem luxus, hanem megfizethető és könnyen kalkulálható, ráadásul bankkártyával is kiegyenlíthető a számla.
A bő hat hónapja indult, interneten rendelhető takarítószolgálat olyan lendülettel indult be, hogy rövid időn belül módosítani is kellett a növekedési stratégiájukat. Napi néhány megrendeléssel kezdtek, majd villámgyorsan megnőtt a bejövő kérések száma – ma már heti 150-200 alkalommal oldják meg az otthonokban a házimunkakérdést. Nem véletlen, hogy márciusban 50 millió forint befektetést kapott az akkor még Helpy néven futó cég.
A szolgáltatást kifejezetten magánszemélyek, háztartások veszik igénybe, elsősorban 30-45 éves, elfoglalt dolgozó nők vagy kisbabás anyukák. A legnépszerűbb szolgáltatásuk az ablaktisztítás és a tisztítószer vásárlás – ez utóbbiból 100%-ban környezetbarát, természetes eredetűek is rendelhetők.
A Rendi a nyár folyamán újabb szolgáltatással lepi meg az érdeklődőket.