1.1 millió Euro finanszírozás kínál a Digital Factory startupoknak

1.1 millió Euro finanszírozás kínál a Digital Factory startupoknak

Újabb finanszírozási lehetőség nyílik meg a globális, digitális piacot célzó startupok számára. A Digital Factory összesen 1.1 millió Euro összeggel kíván évente 10 szoftver-fejlesztő csapatot finanszírozni. A jelentkezéseket 2014. december 15-ig várják.

A Digital Factory, öt kelet-európai inkubátorból álló CEED Tech konzorcium magyar partnereként évente 10 szoftver-fejlesztő csapatot kíván finanszírozni összesen 1.1 millió Euro összeggel. A CEED Tech egy startup accelerátorokból álló konzorcium, mely 5 tagja nagy növekedési pontenciállal rendelkező internetes vállalkozásokba fektet, majd azokat intenzív mentorálással felkészíti a gyors indulásra és további befektetések fogadására. A CEED Tech konzorcium tagjai: Startup Yard (Prága), Digital Factory (Budapest), The Spot (Bratislava), Startup Wise Guys (Tallinn) és Open Coffee Club (Vilnius). Portfoliójukban jelenleg több mint 100 cég befektetővel és 450 mentorral dolgoznak együtt.Tovább »

Százezer dollárnyi felhő alapú Google szolgáltatás startupoknak

Százezer dollárnyi felhő alapú Google szolgáltatás startupoknak

Százezer dollárnak megfelelő cloud-használatot is biztosít ingyenesen a Google a startupok számára - jelentette be a cég. Hasonló programja már minden nagy infrastruktúra-szolgáltatónak van, egyre nagyobb a küzdelem a következő generációs fogyasztókért.

Új, kifejezetten startupok számára elérhető lehetőséget jelentett be a Google az Entrepreneurs Global Partner Summit rendezvényén. Az Google Cloud Platform for Startups programban részt vevő startupok számára a Google jelentős, 100 ezer dollárnyi ingyenes cloud-használatot biztosít, 24/7 terméktámogatással és a műszaki csapat elérhetőségével. Ez utóbbi különösen fontos, az induló cégek számára megkönnyíti a környezet megtanulását és az egyedi API-készlet kihasználását.Tovább »

Amerikai autóipari szoftvercéget vásárolt fel a magyar NNG

Amerikai autóipari szoftvercéget vásárolt fel a magyar NNG

Az iGO termékéről ismert hazai székhelyű autós navigáció fejlesztő NNG egy új szegmensbe lépve növelni kívánja jelenlétét a járművek fedélzeti rendszerében. Ehhez egy specializált szakértelemmel rendelkező céget, az amerikai nFuzion-t vásárolta fel.

Profilbővítési céllal az autóipari fedélzeti szoftverek fejlesztésére szakosodott amerikai vállalatot vásárolta fel az iGO navigációs alkalmazásról ismert magyar NNG. Az NNG a 2008-as stratégiaváltása keretében a kézi navigációs készülékekről az autóipari navigációs megoldások fejlesztésére helyezte át tevékenysége súlypontját. A váltás sikeresnek bizonyult, az elmúlt években meredeken javultak a vállalat pénzügyi mutatói és mostanra bevételének közel 80 százalékát már az autóipari navigációs megoldások adják.Tovább »

A CoinTerra felvásárolta a magyar Bits of Proof bitcoin startupot

A CoinTerra felvásárolta a magyar Bits of Proof bitcoin startupot

A bitcoin bányászgépek gyártásáról ismertté vált amerikai cég, a CoinTerra, bejelentette a magyar bitcoin szoftverfejlesztő cég, a Bits of Proof felvásárlását. A megállapodás szerint Blummer Tamás, a cég alapítója is csatlakozik a CoinTerra csapatához.

A bitcoin bányászgépek gyártásáról ismertté vált amerikai cég, a CoinTerra bejelentette a legismertebb magyar bitcoin startup, a Bits of Proof felvásárlását. A budapesti székhelyű Bits of Proof (BOP) vállalati környezetre szabott bitcoin szolgáltatások fejlesztésén dolgozik.Tovább »

A Gravity-t választotta partneréül a Dailymotion videó platform

A Gravity-t választotta partneréül a Dailymotion videó platform

Az online ajánlórendszerek fejlesztésével és értékesítésével foglalkozó Gravity R&D-t választotta partneréül a Dailymotion, a világ egyik legnagyobb videó platformja. A magyar startup fő célja 2014-ben az évek óta tartó dinamikus növekedés fenntartása.

Az elsősorban online ajánlórendszerek fejlesztésével és értékesítésével foglalkozó Gravity R&D-t választotta partneréül a Dailymotion, a világ egyik legnagyobb videó platformja. A Dailymotion-nel kötött megállapodás újabb hatalmas lépés a cég életében: a világ egyik leglátogatottabb videómegosztó oldala azért választotta a magyar startupot, mert az kiterjedt nemzetközi teszteléssel bizonyította, hogy rendszere segítségével akár 20 százalékkal is nő az ajánlatokban az átkattintási arány, és ezen keresztül a bevétel is.Tovább »


 
 
CC BY NC SA