8 fontos lépés, hogy hogyan indíts vállalkozást kevés tőkével

8 fontos lépés, hogy hogyan indíts vállalkozást kevés tőkével

Sokszor fordul elő, hogy várólistára kerülnek ötletek, mivel nincs megfelelő pénzügyi háttér a megvalósításhoz. Jonathan Lang nyolc pontban foglalta össze, hogy hogyan indulhat el egy vállalkozást kevés vagy semennyi pénzbőli. A cikk Kéri Márton fordítása.

Sokszor fordul elő vállalkozókkal, hogy rendelkeznek egy nyerő ötlettel, de várólistára rakják, mivel nincs megfelelő pénzügyi hátterük a megvalósításhoz. Arra számítanak, hogy az ötletük soha nem fog valóra válni, hacsak nem találnak egy meghatározó kockázati tőke befektetőt. Pedig ha az ötleted nincsen jól kigondolva és megtervezve a kezdetől, nincs az a pénz mennyiség, ami sikeressé tudná tenni. Van egy jó ötleted, de nincs hozzá pénzed? Ne hagyd, hogy ez megállítson! Igen lesznek nagyon hosszú napjaid kevés alvással. Igen stresszes leszel, de azok, akik igazán akarják, el fogják érni a céljaikat.Tovább »

5 tipp, hogy miként kezdj bele a céged, terméked elnevezésébe

5 tipp, hogy miként kezdj bele a céged, terméked elnevezésébe

Egy névválasztás örömmel teli és kreatív folyamat, de könnyen átfordulhat frusztrációba, amikor kiderül, hogy az cím már foglalt, mások már levédték, vagy nem tudsz választani a sok felmerülő ötlet közül. Kovács Miklós cikke a DebrecenBar.com oldalon jelent meg.

Egy sikeres márkánál a névválasztás kritikus fontosságú. A különböző tényezők közötti aprólékos egyensúlyozás is hozzátartozik ahhoz, hogy egy kimagasló nevet találj ki. A Fast Company összegyűjtött öt tippet a névadáshoz, amiket érdemes megfontolni mielőtt megmásíthatatlanul bevésik a vállalkozás nevét a cégjegyzékbe.Tovább »

Közösségi oldal üzemeltetési tanácsok (nem csak) laikusoknak

Közösségi oldal üzemeltetési tanácsok (nem csak) laikusoknak

Egy termék kommunikációjában mindenképpen szükség van arra, hogy indítsunk egy oldalt, profilt valamely közösségi oldalon, de egyáltalán nem mindegy, hogy milyen tevékenységet folytatunk rajta. Töltésy Dávid írása a Digital Hungary oldalon jelent meg.

Egy termék csak azért nem lesz sikeres, mert önmagában jó. Tennünk is kell érte, hogy a híre eljusson a potenciális felhasználókhoz, vásárlókhoz. Bármilyen méretekben is gondolkozunk, mindenképpen szükség van arra, hogy indítsunk egy oldalt, profilt valamely közösségi oldalon, de egyáltalán nem mindegy, hogy milyen tevékenységet folytatunk rajta. Tovább »

Dióhéjban az üzleti tervről

Dióhéjban az üzleti tervről

A következőkben néhány egyszerű tanáccsal szeretnénk szolgálni azoknak a vállalkozóknak, akik most vágnak bele vállalkozásuk átgondolt és alaposan kidolgozott üzleti tervének megírásába. Aman Sejla cikke a Kockázati Tőke Blog oldalain jelent meg.

Befektető keresésénél fontos, hogy a vállalkozás rendelkezzen egy átgondolt és alaposan kidolgozott üzleti tervvel, ami világosan kommunikálja a vállalkozás által elérni kívánt célokat és elérésük módját. Az üzleti terv felépítése alapvetően többféle logikát követhet. A befektetői összefoglalóhoz hasonlóan itt sincsenek kőbe vésett szabályok. Általánosságban azonban elmondható, hogy egy üzleti tervben, ha nem is ebben a bontásban, de szó esik a következőkről.Tovább »

8 mutató, amire minden hi-tech üzleti tervben szükség van

8 mutató, amire minden hi-tech üzleti tervben szükség van

Mikor egy üzleti tervet raksz össze, vannak olyan kulcs fontosságú részek, amiket nem hagyhatsz ki. Az kötelező elemeken felül itt van 8 hasznos mutató, ami jól kiegészíti üzleti tervedet. Tim Berry írásának fordítása a DebrecenBar.com oldalon jelent meg.

Mikor egy üzleti tervet raksz össze, például egy web-alapú szoftver szolgáltatásnál, vannak olyan kulcs fontosságú részek, amiket amiket nem hagyhatsz ki. Az alapvető indikátorokon felül – eladások előrejelzése, nyereségek és veszteségek, cash flow és a mérleg – itt van 8 hasznos mutató, ami jól kiegészíti az üzleti tervedet.Tovább »


 
 
CC BY NC SA